Tuesday 7 June 2011

Dave Matthews Band - 03 - #41 - Live 12-19-1998

Enjoy


Come and see
I swear by now I'm playing time against my troubles, oh
I'm coming slow but speeding

Do you wish a dance and while
I'm in the front
The play on time is won

But the difficulty is coming here

I will go in this way
And find my own way out
I won't tell you to be
But It's coming to much more

Me
Come down like ghosts come back
Reeling in you now
Oh, what if they came down crushing?

In a way I used to play for
all the loneliness that nobody
notices now

Oh, I'm begging slow
I'm coming here
Only waiting
I wanted to stay,
I wanted to play,
I wanted to love you

I'm only this far
And only tomorrow leads the way
I'm coming waltzing back and
moving into your head

Please, I wouldn't pass this by
Oh, I wouldn't take any more than...
What sort of man goes by...?
I will bring water

Why won't you ever be glad?
It melts into wonder
I came in praying for you

Why won't you run
into rain and pray?
Can a kiss splash all over you?

#41
Venha e veja
Eu juro que agora estou usando o tempo contra meus problemas
Estou chegando lentamente porém acelerando

Você quer dançar e enquanto
Eu estou na frente de você
A música está tão bonita

Mas a dificuldade está chegando aqui

Eu irei por este caminho
E encontrarei minha própria saída
Não falarei para você ficar
Porém eu estou me aproximando muito de

Mim
De uma vez só os fantasmas voltaram
E estão se aglomerando em sua volta
E se eles viessem te enlouquecendo?

Lembre-se de quando eu costumava tocar
por toda a solidão que ninguém
repara agora

Estou calmamente implorando,
Estou vindo aqui
Apenas esperando,
Eu quis ficar
Eu quis brincar
Eu quis te amar

Ainda estou longe
E apenas o amanhã é quem me guia
Estou vindo deslizando,
e entrando em sua mente

Por favor, eu não ignoraria esse fato
Eu não excederia meus limites
Que tipo de homem faz isso ?
Eu lhe trarei água

Por que você nunca fica feliz ?
Isso me faz imaginar
Eu cheguei clamando por você

Por que você não foge
no meio da chuva e brinca
E deixa todas as lágrimas se espalharem por você?

No comments:

Post a Comment