Monday 3 December 2012

Jack Johnson - Breakdown

Breakdown I hope this old train breaks down Then Then i could take a walk around And see what there is to see Time is just a melody All the people in the streets Walk as fast as their feet can take ´em I just roll through town And though my windows got a view Well the frame i´m looking through Seems to have no concern for now So for now I need this Old train to breakdown Oh, please just Let me please breakdown Well this engine screams out loud Centipede gonna crawl westbound and So i don't even make a sound ´cause It´s gonna sting me when leave this town And all the people in the streets That i´ll never get to meet If these tracks don't bend somehow And i got no time that i got to get To where i don´t need to be So i I need this Old train to breakdown Oh, please just Let me please breakdown I need this Old train to breakdown Oh, please just Let me please break down I wanna break on down But i can't stop now Let me break on down But you can't stop nothin' If you got no control Of the thoughts in your mind That you kept in, you know You don´t know nothin But you don´t need to know The wisdoms in the trees Not the glass windows You can't stop wishin´ If you don´t let go The things that you find And you lose and you know You keep on rollin' Put the moment on hold The frame's too bright So put the blinds down low I need this Old train to breakdown Oh, please just Let me please breakdown Wanna break on down But i can't stop now Quebrá-lo Eu espero que esse velho trem quebre Para Para que eu possa andar por aí E ver o que há para ver E o tempo é somente uma melodia Todas as pessoas nas ruas Andam o mais rápido que seus pés podem levá-las Eu apenas vagueio pela cidade E embora minha janela tenha uma vista Bem, a figura que estou olhando através Parece não ter nenhum interesse por mim agora Por enquanto Eu preciso disso aqui Que o velho trem quebre Por favor, só Deixem-me quebra-lo Esse motor faz um alto barulho Dizendo que essa batida irá rastejar até o ocidente Então eu não emitirei nenhum som Pois irá me atormentar quando eu deixar essa cidade Todas as pessoas nas ruas Que eu nunca irei conhecer Se elas não voltarem de alguma forma E eu não tenho tempo, eu tenho que ir Aonde eu não precise ser Então eu Eu preciso disso Que o velho trem quebre Por favor, só Deixem-me quebra-lo Eu preciso disso aqui Que o velho trem quebre Por favor, só Deixem-me quebra-lo Eu quero quebrá-lo Mas não posso parar agora Deixem-me quebrá-lo Mas você não pode parar nada Se você não tiver o controle Dos pensamentos em sua mente Que você deixa nela, você sabe Você não sabe de nada Mas você não precisa saber O conhecimento nas árvores Não as janelas de vidros Você pode parar de desejar Se você não deixar ir Mas as coisas que você acha E você perde, e você sabe Você continua no caminho Deixe o momento na espera As figuras muito brilhantes Então ponha os cegos para baixo Eu preciso disso aqui Que o velho trem quebre Por favor, só Deixem-me quebra-lo Eu quero quebrá-lo Mas não posso parar agora

No comments:

Post a Comment