Wednesday 27 June 2012

Bob Marley - Satisfy My Soul

Satisfy My Soul Oh! please don't you rock my boat Cause I don't want my boat to be rocking Don't rock my boat (repeat) I'm telling you that, oh, whooh-whooh I like it, like this, I like it like this And you should know, you should know by now I like it, I like it like this, I like it like this Yeah! you satisfy my soul, satisfy my soul You satisfy my soul, satisfy my soul Every little action, there is a reaction Oh can't you see, what you have done for me I am happy inside, all, all of the time When we bend a new corner I feel like a sweep-stake winner When I meet you around the corner You make me feel like, a sweep-stake winner Whoa child, can't you see, you must believe me Oh darling, darling, I'm calling, calling Can't you see, why won't you believe me Oh darling, darling, I'm calling, calling When I meet you around the corner Oh I said baby, never let me be a loner And then you hold me tight, you make me feel alright Yes when you hold me tight, you made me feel alright Whoa honey can't you see, don't you believe me Oh, darling, darling, I'm calling, calling Can't you see, why won't you believe me Oh darling, darling, I'm calling, calling Satisfy my soul, satisfy my soul, satisfy my soul That's all I want from you, that's all I'll take from you Satisfy my soul, satisfy my soul Satisfaz Minha Alma Oh! por favor, não balance meu barco Porque eu não quero o meu barco balançando Não balance meu barco Estou te dizendo que, uôu-uôu-uôu Eu gosto disso, gosto disso assim Você deveria saber, você deveria saber agora Eu gosto disso, gosto disso assim, gosto disso assim Você satisfaz minha alma, satisfaz minha alma Você satisfaz minha alma, satisfaz minha alma Toda pequena ação, tem uma reação Você não pode ver o que fez pra mim ? Eu estou feliz por dentro, todo, todo o tempo Quando dobramos uma nova esquina Eu me sinto como o ganhador de um sorteio Quando eu te encontro na esquina Você me faz sentir como o vencedor de um sorteio Então menina, não vê, você tem que acreditar em mim Oh querida, querida, te chamo, chamo Não consegue ver, por que você não acredita em mim Oh querida, querida, te chamo, chamo Quando te encontro na esquina Eu digo "baby, nunca deixe me ficar solitário" E quando você me abraça forte, você me faz sentir bem Sim, quando você me abraça apertado, me faz sentir tão bem Nossa meu bem ! você não vê, não acredita em mim? Oh querida,querida, te chamo, chamo Você não vê, por que não acredita em mim Oh eu te amo amo, te chamo, chamo Satisfaz minha alma, satisfaz minha alma, satisfaz minha alma É tudo que eu quero de você, é tudo que eu tiro de você Satisfaz minha alma, satisfaz minha alma...

No comments:

Post a Comment