Monday 17 October 2011

Tony Bennett & Amy Winehouse - Body And Soul

Enjoy


You're making me blue
All that you do
Seems unfair
You try not to hear
Turn a deaf ear
To my prayer
It seems you don't want to see
What you are doing to me
My arms are waiting to caress you
And to my heart they long to press you, sweet heart
My heart is sad and lonely
For you I sight
For you, dear, only
Why haven't you seen it?
I'm all for you
Body and soul
I spend my days in longing
And wondering why it's me you're wronging
I tell you I mean it
I'm all for you
Body and soul
I can't believe it
It´s hard to conceive it
That you'd turn away romance
Are you pretending?
It looks like the ending
Unless I could have one more change to prove, dear
My life a wreck you?re making
You know I'm yours for just the taking
I'd gladly surrender
Myself to you
Body and soul
Life's dreary for me
Day's seem to be long as years
I've looked for the sun
But can see none
Through my tears
Your heart must be like a stone
To leave me like this alone
When you could make my life worth living
By taking what I'm set on giving, sweet heart
My heart is sad and lonely
For you I cry
For you, dear, only
I tell you I mean it
I'm all for you
Body and soul

Corpo e Alma
Você está me deixando azul
Tudo o que você faz
Parece injusto
Você tenta não ouvir
Fazer ouvidos de mercador
Para a minha oração
Parece que você não quer ver
O que você está fazendo comigo
Meus braços estão esperando para te acariciar
E ao meu coração eles querem pressionar você, coração doce
Meu coração está triste e solitária
Por você eu vista
Para você, querido, apenas
Por que você não viu?
Eu sou tudo para você
Corpo e alma
Eu passo meus dias na saudade
E se perguntando por que é que você está me ofendem
Digo-vos quero dizer que
Eu sou tudo para você
Corpo e alma
Eu não posso acreditar
É difícil conceber que
Que você virar o romance
Você está fingindo?
Parece que o fim
A menos que eu poderia ter mais uma mudança de provar, querida
Minha vida um naufrágio você está fazendo
Você sabe que eu sou seu por apenas a tomada
Eu ficaria feliz em se render
Me a vós
Corpo e alma
A vida é triste para mim
Dia parece ser longo como anos
Eu olhei para o sol
Mas ninguém pode ver
Através das minhas lágrimas
Seu coração deve ser como uma pedra
Para me deixar assim sozinho
Quando você poderia fazer minha vida valer a pena
Ao tomar o que eu sou posto em dar coração, doce
Meu coração está triste e solitária
Para você eu choro
Para você, querido, apenas
Digo-vos quero dizer que
Eu sou tudo para você
Corpo e alma

No comments:

Post a Comment