Saturday 30 July 2011

Amy Winehouse - Wake Up Alone

Enjoy

It's okay in the day I'm staying busy
Tied up enough so I don't have to wonder where is he
Got so sick of crying
So just lately
When I catch myself I do a 180
I stay up clean the house
At least I'm not drinking
Run around just so I don't have to think about thinking
That silent sense of content
That everyone gets
Just disappears soon as the sun sets

He gets fierce in my dreams
Seizing my guts
He floats me with dread
Soaked to the soul
He swims in my eyes by the bed
Pour myself over him
Moon spilling in
And I wake up alone

If I was my heart
I'd rather be restless
The second I stop the sleep catches up and I'm breathless
This ache in my chest
As my day is done now
The dark covers me and I cannot run now
My blood running cold
I stand before him
It's all I can do to assure him
When he comes to me
I drip for him tonight
Drowning in me we bathe under blue light

He gets fierce in my dreams
Seizing my guts
He floats me with dread
Soaked to the soul
He swims in my eyes by the bed
Pour myself over him
Moon spilling in
And I wake up alone
And I wake up alone
And I wake up alone
And I wake up alone

Acordar Sozinha
Está tudo certo de dia me mantenho ocupada
Compromissada o suficiente pra não ter que me perguntar onde ele está
Fiquei tão cansada de chorar
Então ultimamente
Quando me pego assim eu viro o jogo
Me levanto, limpo a casa
Pelo menos não estou bebendo
Ando por aí então não preciso pensar em pensar
Esse silencioso senso de contentamento
Que todo mundo tem
Simplesmente desaparece quando o sol se põe

Ele está ardente em meus sonhos
Se prende no meu interior
E me enche de medo
Ensopado até a alma
Ele nada em meus olhos ao lado da cama
Me derramo sob ele
A lua está indo embora
E eu acordo sozinha

Se eu fosse meu coração
Preferiria ser inquieto
No momento em que paro o sono me pega e fico sem fôlego
Essa dor no meu peito
Assim como meu dia acabou agora
A escuridão me cobre e eu não consigo correr
Meu sangue congela
Fico parada na frente dele
É tudo que posso fazer para assegurá-lo
Quando ele vem pra mim
Me derreto por ele
Se afogando em mim nós dançamos sob a luz azul

Ele está ardente em meus sonhos
Se prende em meu interior
E me enche de medo
Ensopado até a alma
Ele nada em meus olhos através da cama
Me derramo sob ele
A lua está indo embora
E eu acordo sozinha
E eu acordo sozinha
E eu acordo sozinha
E eu acordo sozinha

No comments:

Post a Comment